Heeft u vragen? Bel ons gerust: 06 - 19190559

Of stuur een e-mail naar: info@desilverenpeer.nl

Klantenservice

Klantenservice

Bedrijfinformatie

De Silveren Peer

Bezoekadres

Christinalaan 2 (Ingang zijkant van de Gaffelaar aan de Wilhelminalaan)

3238 AD Zwartewaal

Postadres

Irenestraat 14

3238 XT Zwartewaal

Email:info@desilverenpeer.nl

tel: 0619190559

KVK:62481703

btw: 178348090B01

openingstijden: in overleg.

 

Betaalinformatie

Ideal

In onze webshop maken wij op dit moment gebruik van de betaalmethode iDeal. iDEAL is een betaalmethode waarmee u online aankopen snel en veilig kunt afrekenen in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank.

Paypal

U betaalt elektronisch via Paypal. U betaalt met uw eigen e-mailadres en wachtwoord. U hoeft geen saldo aan te houden.

Bankcontact/ Mistercash

Als u iets via internet heeft bestelt en u wilt dit betalen met Mistercash, dan is dit te vergelijken met een betaling via een creditcard. Het enige wat u nodig heeft is het nummer van de kaart en de vervaldatum.


Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

Vooruitbetalen of achteraf betalen per bankoverschrijving:
U kunt het totaalbedrag overmaken naar:

tnv. De Silveren Peer

reknr: NL03INGB0006723327

Let op: vergeet niet uw ordernummer te vermelden bij de optie vooruitbetalen! Wij handelen de verzending af wanneer het bedrag op onze rekening staat of als u de zending binnen heeft binnen 14 dagen. 

Betalen bij aflevering (onder Rembours)

U betaalt de goederen bij aflevering aan de bezorger, de kosten zijn dan opgebouwd uit de verzendkosten en de betaalkosten.
verzendkosten: 
Deze zijn afhankelijk van het totaalbedrag, dit is standaard € 9.45 bij rembours voor pakketten tot 10 kilo en € 14.20 voor pakketten van meer dan 10 kilo tot 30 kilo.
betaalkosten:
Deze betaalt u altijd en bedragen € 8.00

bij ophalen of tijdens een workshop/theeparty is het ook mogelijk om contant te betalen of te pinnen

 

Retourneren of Ruilen

Tevredenheidsgarantie

Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent met de ontvangen goederen. Dit kan gelden voor een volledige bestelling maar ook voor een enkel product in een door u geplaatste bestelling. Na ontvangst van uw bestelling, heeft u het recht om uw volledige aankoop, zonder opgave van reden, binnen 14 werkdagen ongedaan te maken.

 

Stuur binnen die 14 werkdagen een e-mail of via het retourformulier waarin u ons mededeelt uw aankoop ongedaan te willen maken. Vergeet niet uw order nummer te vermelden! U krijgt daarop een bevestiging, waarna u de goederen retour mag zenden.

 

Let op dat u ervoor moet zorgen dat de goederen zodanig verzonden worden dat ze niet kunnen beschadigen.

 

Indien u de volledige bestelling retourneert en wij de goederen hebben ontvangen, zullen wij het volledige aankoopbedrag, binnen 14 dagen aan u terugbetaald worden. Mocht u van een bestelling en enkel product retourneren, dan zullen wij na ontvangst het bedrag van het toegestuurde product binnen 14 dagen aan u terugbetalen.

 

Transportschade

Helaas is transportschade een onderwerp waar wij hard tegen vechten maar niet kunnen voorkomen.

 

Wij verzoeken u dan ook, indien mogelijk, foto's van de beschadigingen aan ons door te mailen. Vermeld hierbij a.u.b. het ordernummer en andere relevante gegevens. Afhankelijk van de beschadiging zullen wij dan de juiste actie ondernemen. Dit kan betekenen een aantal zaken opnieuw te sturen of bijv. te verrekenen bij een volgende bestelling.

 

Spaarpunten 

Spaar nu eenvoudig bij De Silveren Peer voor een aantrekkelijke korting op uw aankoop. Bij de meeste producten staan het aantal spaarpunten aangegeven  . De spaarpunten kunt u pas inwisselen als u genoeg heeft gespaard.  De spaarpunten kunt u vervolgens opsparen en zelf uitkiezen in de winkel.

  • Eventuele verzendkosten leveren geen spaarpunten op  
  • U ontvangt alleen spaarpunten indien u een account heeft of deze aanmaakt tijdens het afrekenproces. Bij het bestellen zonder account (niet registeren) ontvangt u dus geen spaarpunten
  • U vind uw spaarpunten saldo onder het kopje mijn bestellingen, nadat u ingelogd bent
  • Ontvangen spaarpunten op geannuleerde of retour gestuurde artikelen worden in mindering gebracht op uw saldo
  • Spaarpunten worden pas toegekend nadat uw bestelling daadwerkelijk verzonden is
  •  

    Annuleren & Retourneren:

    Annuleren: Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet door de Silveren peer is aangeboden voor verzending, kosteloos. Annuleert u de bestelling nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Uw ontvangen betaling wordt terug gestort wanneer wij het geweigerde pakket retour hebben ontvangen. 

    retouneren
    Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat u iets retour wilt sturen, hiervoor gelden de volgende regels:

    U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

    Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
    Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

    Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

    Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via
    info@desilverenpeer.nl of via het retounerenformulier  Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

    Wil je graag meer informatie? Lees dan onze
    algemene voorwaarden.


    Klachten:

    Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.

    Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen. Onze gegevens:
    De Silveren Peer, Irenestraat 14, 3238 XT Zwartewaal, Info@desilverenpeer.nl

    Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons direct een bevestiging en zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

    Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar De Silveren peer bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

     

    Veiligheid van uw gegevens:

    De website www.desilverenpeer.nl heeft een SSL-certificaat. Secure Sockets Layer (afgekort als SSL), draait om encryptie. Dit gebeurt via een beveiligd data-opslagpunt, die werkt via een beveiligde verbinding met een 256bits SSL certificaat. Persoons- en betalingsgegevens en gevoelige privégegevens worden versleuteld verzonden. Wachtwoorden worden daarnaast versleuteld opgeslagen. SSL zorgt voor de encryptie van bijvoorbeeld creditcard gegevens of persoonlijke informatie, en zorgt er dus voor dat deze informatie niet gestolen kan worden.

     

    Allergenen:

    Er worden bij ons ook noten en andere allergenen verwerkt. Voor Allergenen verwijzen wij u naar de volgende pagina. Wij voldoen aan de wettelijk gestelde richtlijnen omtrent het vermelden van allergenen. Als u hier niet uit komt, stuur ons dan een mail en wij kijken of u kunnen helpen. 

    Hergebruik karton

    Afvalstromen: beperken en recyclen 
    De verpakkingsmaterialen worden zoveel mogelijk hergebruikt. Het kan dus zijn dat uw bestelling wordt geleverd in een doos en of met vulmaterialen die eerder gebruikt zijn. Hiermee besparen we op het milieu en op onze verpakkingskosten.